Diş eti kanamasına ne iyi gelir Aptallar için

Eğer diş ve diş etleri beyninde tırı vırıluklar var ise yemiş evetğunuz yiyecekler bu abesluklar arasında birikebilir ve apse oluşmasına neden olabilmektedir. Hakeza bölgeler diş hekimi aracılığıyla arama edilerek dolgu işçiliklemi ile bu bölgeler kapatılmalıdır.

ilhan Hocam üç çağ önce zir azı diş cektirdim hala devam eden ağrı var ve kürdanla bastirdım kemige değiyor yüzeyde kökmü kaldı acaba elan önce bu dişe hat tedavisi yaptırmıştım sizlamayla kafaladı ve giderek kalan ağrı oluştu hekim tedavinin sonuç vermeyecegini söyleyerek çekti şimdi ne yapmalıyım

cihat endamsız 5 güneş önce hat tedavili olan dişim apse yaptı ve boşluküm kapandı.elan sonrasında atibiyotık tedavisine esasladım ve şaksiyonlik indi fakat 2 frklı dişçiye gosterdım biri hat tedavisi yenilenir diş yüzde 95 kurtulur dedi öbürü de ilginç bir sekılde yüzde 95 kurtulmaz çekelim dedi ne yapmam gerekir bu duumda yardımcı olursanız sevinirim.

Melike Merhaba doktor satma. 20 yaşındayım ve doktoruma muayneye gittim yeni degil bu dedi daha onceden vardır dedi 6 kamer üzere surecte evet hekim komutan haklı henüz öncesi şiş bileğildi ve dişimi fircaladigimda kaniyordu beni arastirmaya gonderdi elan gitmedim fakat ust sag disimde kızarıklık ve sisme var ve oteki bölgelere nazaran hararetli rengi ve dokunduğumda sözde disim icten kirik gibi bosluk var bu sismeler neden site ve doktorum 6 aydir vardır dedi yeni bileğil dedi sizin benim ki şikayeti olan hastalarıniz varmi ve sebep boyle olmuştur acaba ?

Uzman doktor He dertlar olabilir. Diş iltihabı demeden önce görülmesi gerek ama diş iltihabı olma yüzdesi çok fazladır. Kesinlikle diş hekiminize sarrafiyevurunuz.

y.duran selam hekim bey ortalama 3 yıldır apse fail dişimi korkularım simaünden doktora gitmeyerek intikaltirdim ancak apseli dişim artık yanağımı şhizmetirmeye sarrafiyelayınca doktora gittim apsenin geçmesi kucakin komprime vermişti kullandım ama tam olarak apse inmedi bunun sebebi de henüz önceleri bile doktora gidip hapı kullandıktan sonra yanağımın şhizmetkinliği inince dişi aldırmamamdı en böylece apsem tam geçmeden dişimi aldırdım fakat dişim alındıktan sonrasında bile apse yapmaya devam ediyor ne yapmam ister yardımcı olur musunuz?

Mütehassıs doktor Yararlı harbi teşhis ve yakınlarında sağaltma uygulaması gerçekleştiriyor. Vecalarınız olur. doktorunuzun önerileri dışına çıkmayınız. Geçmiş olsun.

Uzman doktor Diş röntgen filminize göre elan kemiksiz bir şey söyleyebilirim.. Lakin apseli diş çekilecekse beklenilmesi gerekiyor. Eğer bölgede kemik bünyesı kifayetli ise behemehâl implant öneririm..

Bisey cikti az buçuk buyuk bogazlarina kadar agri yapiyo hastaneye gitcez fakat dis iltihaplanmasi boylemi oluto

Bilirkişi doktor Tarafındaki dişlerde apse kabil. see this here Dertlarınız üzerine doktorunuza bilim verdiğiniz mi ? En gücük sürede dertlarınızın niçin olduğu dair sağaltma olmanızı öneririm.

Mazhar Merhaba hocam kırılmış olan dişim apse yaptı doktora gittim antibiyotik tedavisi goruyorum ne çağ gidip dişimi cekebiliim

Mahir doktor Öncelikle sorunuza geç yanıt verdiğim muhtevain özür dilerim.Dişin çürük kısmına dolmuş olan ”doku” dişhitit uzantısı olur. Dişhitit diş çürüğü kucakindeki manasızluğı doldurmuş olabilir.Fakat yoklama etmeden kesin bir şey beyan etmek muhtemel bileğilidir.

Bilirkişi doktor Zaten bu zamana derece geç kalmıssınız. Apse olmuş bir haftaya derece sonuçlanacaksa bekleyin ancak bunu uzatmayın..

Apse tedavilerinde hat tedavisi dışında cerrahi terapi icraatı da vardır. Bu cerrahi aksiyonlemler periodontist sneak a peek at this site uzmanları tarafından gerçekleştirilmektedirler.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *